CSI wiki
Advertisement
Personage CSI Las Vegas
CharlieRussell

Naam:

Charlie Russell

Geslacht:

Man

Familie:

D.B. Russell (vader)
Barbara Russell (moeder)
Maya Russell (zus)
Kaitlyn Russell (nichtje)

Stad:

Las Vegas

Status:

In Leven

Gespeeld door:

Brandon W. Jones

Eerste aflevering:

Brain Doe

 Charlie Russell is de zoon van D.B. Russell in CSI: Crime Scene Investigation

Seizoen 12[]

Brain Doe[]

In deze aflevering wordt Charlie voor het eerst gezien nadat D.B. Russell hem in verschillende afleveringen noemt. Het wordt duidelijk dat hij bij basketbal is geschorst door zijn coach omdat hij de avond ervoor nog laat aan het feesten was. Russell is hierom bezorgd en zorgt ervoor dat Charlie zijn excuses aanbiedt aan zijn coach.

Trends with Benefits[]

Charlie verschijnt in deze aflevering omdat een van zijn klasgenoten is vermoord. Het wordt ook duidelijk dat Charlie Julie Finlay kent. 

Aan het einde van de aflevering wordt een leraar, waarvan is bewezen dat hij een student heeft verkracht, niet gearresteerd omdat hetslactoffer de aangifte heeft ingetrokken, D.B. en Charlie blijven woedend achter. Charlie vindt verschillende statussen op Twitter en Facebook waarop de leraar wordt beschuldigd van verkrachting. Naar aanleiding van deze aantijgingen wordt de leraar ontslagen.

Seizoen 13[]

Karma to Burn[]

Charlie keert samen met zijn moeder Barbara Russell naar huis nadat ze hoorde dat Kaitlyn Russell is ontvoerd. Ze wordt uiteindelijk gered door de LVPD en Charlie is er samen met de rest van de familie om haar te ontvangen.

Pick and Roll[]

Charlie wordt een verdachte als zijn basketball coach is vermoord.

Bron[]

Advertisement